Ostatnio dodane zdjęcia
zdjęcie zdjęcie róża zdjęcie
zdjęcie Intruz w natarciu Shodan na to:
jakby krzyczała "Spierd....aj!" :)
zdjęcie Intruz w natarciu Shodan na to:
czad !
zdjęcie róża Shodan na to:
scena OK ale technicznie słabo MZ, bo :1 szum 2 nad różą po prawej kadru dzi ...
Ostatnie komentarze

oko oprawcy

Kliknij na zdjęciu, żeby włączyć pełny ekran
Następne autora
z tego katalogu
zdjęcie ... iść, ciągle iść w stronę słońca
Autor Lucjan Rutkowski Poprzednie autora
z tego katalogu
zdjęcie Piękna i Bestia
Data wysłania dnia 27.09.2006
Kategoria Zwierzęta
Katalog Pajęczynki i pajączki
Oglądane 1844 razy
Rozmiar pliku ( wymiary ) 151.17 kB
Akcja
Musisz być zalogowany, żeby dodać zdjęcie do ulubionych
Opis  
Następne w serwisie
zdjęcie ... nad ranem
Poprzednie w serwisie
zdjęcie
Metadane [EXIF]
Aparat NIKON CORPORATION - NIKON D70
Przysłona f/9.0
Czas naświetlania 1/200 [s]
ISO 200
Ogniskowa 195 (312) [mm]
Idzi Est napisał(a) dnia 28.09.2006
ogolnie, to smacznego :)
ysiek napisał(a) dnia 28.09.2006
większe F by sie zdało aczkolwiek oko oprawcy widać jak należy pozdr.
manonthemoon napisał(a) dnia 28.09.2006
Fajny moment, chcociaż to światło "od tyłu" trochę niesprzyjające.
tonieja napisał(a) dnia 28.09.2006
znakomite!!
samopas napisał(a) dnia 28.09.2006
ładnie światło w oko zagląda...ładnie w kadrze poukładane ...
Radek S napisał(a) dnia 28.09.2006
GO za mała:( mz.Pozdrawiam
YaCoW napisał(a) dnia 27.09.2006
A to mordulec jeden ze szklabymm okiem , pozdrawiam
thomas1687 napisał(a) dnia 27.09.2006
a to morderca:) pozdrawiam
studiozz napisał(a) dnia 27.09.2006
wyraźnie czuję tu "zabójstwo" Lucjanie .Oko wyraźne i zabójcze również.Kadr i sieć odpowiednie do wydarzenia.Pozdrawiam Przyjacielu :)
nexus88 napisał(a) dnia 27.09.2006
ja też pracuję...nie bierz do siebie...:)
Lucjan Rutkowski napisał(a) dnia 27.09.2006
oczywiście, że kadr jest wycinkiem większego, ale w pierwszym obejrzeniu zdjęcie oko pająka zwróciło moją uwagę, dlatego stało się motywem tytułowym - kadr przycinałem tak, żeby pająk zajoł całą wysokość, a oko pozostało głownym akcentem... może nie wyszło, ale uczę się, pracuję ... i bez namawiania nexusa ;)
Pozdrawiam !
witek_rz napisał(a) dnia 27.09.2006
Witaj Lucjanie. Za Mariuszem z tym ułożeniem kadru. Wiem jednak, że obiekt był trudny do złapania. Ciemno troszkę, ale w kontekście tytułu jest OK. Oko widać jak należy :)
Mariusz1962 napisał(a) dnia 27.09.2006
niezły kawałek "życia" pokazałeś, trochę rozmieszczenie kadru dziwne, jakość ok :)
nexus88 napisał(a) dnia 27.09.2006
sorki...słabe...pracuj